3 תשובות
אל תקיאי!!!!!
תאזני את התזונה שלך במהלך היום וגם בהמשך השבוע.
זה בסדר גמור את יכולה לאכול יותר בריא מחר אם זה יגרום להרגיש יותר טוב עם עצמך או ללכת קצת בערב
אהובה זה בסדר פלוס הכל טוב
אל תענישי את עצמך בהמשך היום את יכולה וצריכה לאכול
ופחמימות זה לא דבר רע הגוף שלנו צריך את זה3>