5 תשובות
עכשיו
אנונימית
לצערי כן
כל הזמן. אני ככ קטנה. חסרת חשיבות.
לא תמיד צריכים אותי
שואל השאלה:
שמעו. אני מרגיש ככה גם. אתם בטח מרגישים שאתם עושים הרבה בשביל אנשים ואתם תמיד מספר שתיים. זה חרא ואני מאוד מקווה שזה יעבור בשבילי ובשבילכם❤ עד אז אני פה אם אתם רוצים לדבר
שמעו. אני מרגיש ככה גם. אתם בטח מרגישים שאתם עושים הרבה בשביל אנשים ואתם תמיד מספר שתיים. זה חרא ואני מאוד מקווה שזה יעבור בשבילי ובשבילכם❤ עד אז אני פה אם אתם רוצים לדבר
באותו הנושא: