התחברות הרשמה

מה לעשות בסיטואציה הזאת

אתם יוצאים או סתם נישארים בבית עם חבר או חברה שלכם והחבר מביא איתו חברים שאתם לא מכירים ואז הוא הולך שניה לשירותים ומשאיר אותכם לבד עם החברים שלו על מה אתם אמורים לדבר איתם
31 בדצמבר 2021, 00:54
סיטואציה    
4 תשובות
שואל השאלה:
על מה
א
אנונימית על מלא
להתחיל שיחה
Noale
פשוט להיות איתם או להתחיל שיחה איכשהו (על כל דבר הכי קטן באמת)
B
BOYSHIT
לפתח שיחה
ה
הנסיכה הפרטית שלך❤
באותו הנושא:
מה לעשות בסיטואציה הזאת בבקשה תיכנסו!
אני מנסה להירדם אבל לא מצליח כי הכלב של השכנים נובח, מה עליי לעשות בסיטואציה הזאת?
יש משהו שאני יכול לעשות בסיטואציה הזאת??
מה לעשות בסיטואציה הזאת?
מה לעשות בסיטואציה הזאת?
מה לעשות בסיטואציה הזאת? :(
מה אני אמורה לעשות בסיטואציה הזאת..?
מה לעשות בסיטואציה הזאת?
מה הייתם עושים בסיטואציה הזאת
בבקשה תעזרו!! אני מרגישה כל כך הרבה קנאה ואנוכית ואני פשוט לא יודעת מה לעשות בסיטואציה הזאת
בנות מה אתן הייתן עושות בסיטואציה הזאת?