7 תשובות
כן, מה שיש.
לאכול בכול זאת
עדיף שתאכלי משהו בריא
עדיף שתאכלי משהו בריא
כן, ועדיף בריא ורך, כמו מעדן או יוגורט או מרק או אורז
תאכלי,אוכל זה טעים
כן תאכלי משהו גם שלא מרגישים רעבים צריך לאכול זה לא בריא
עם האוכל בא התיאבון.מנסיון!
באותו הנושא: