6 תשובות
כן כדאי לך אפילו תעשי בדיקה ביתית
לא, תשתי תה, אקמול, ותשני, בלי נדר יעבור <3

קורה שלא מרגישים טוב. לא צריך להיכנס לפאניקה שזה קורונה.
כן תעשי ליתר ביטחון.
כן
T_T
עדיף רק בשביל לשלול את זה.
באותו הנושא: