6 תשובות
כן כדאי לך אפילו תעשי בדיקה ביתית
לא, תשתי תה, אקמול, ותשני, בלי נדר יעבור <3
קורה שלא מרגישים טוב. לא צריך להיכנס לפאניקה שזה קורונה.
קורה שלא מרגישים טוב. לא צריך להיכנס לפאניקה שזה קורונה.
כן וקחי כדור
כן תעשי ליתר ביטחון.
כן
עדיף רק בשביל לשלול את זה.
באותו הנושא: