7 תשובות
כי ככה זה יום אחד את/ה תפגוש/תפגשי את האחת/אחד שלך
כי רק האהבה תנצח
אינלישמץ
לא יודעת.. אני מאמינה בזה
כי ככה זה
יום יבוא ותכיר מישהי שתהיה איתך כל החיים
זה נשמע קיטשי ברמותצאבל אני מאמינה בזה
אבל זה לא אומר שצריך לשבת לחכות ולא לעשות כלום כי זה "יבוא לבד", צריך גם לעשות את הצעד וליזום והכל אחרת שום דבר לא יתקדם
יום יבוא ותכיר מישהי שתהיה איתך כל החיים
זה נשמע קיטשי ברמותצאבל אני מאמינה בזה
אבל זה לא אומר שצריך לשבת לחכות ולא לעשות כלום כי זה "יבוא לבד", צריך גם לעשות את הצעד וליזום והכל אחרת שום דבר לא יתקדם
כי אם הם לא יאמינו בזה הם התייאשו
כי זה משמח אותם ולא מצריך מהם לעשות כלום
באותו הנושא: