7 תשובות
את במסה או בחיטוב?
כדאי להתחיל לשמור על תזונה נכונה ומאזן קלורי שלילי והכי חשוב שיהיו לך מטרות אחרת לא תהיה לך מוטיבציה
לאכול את כל אבות המזון, הכל כולל הכל
לא להרעיב את עצמך
לא להחסיר מעצמך שום דבר ולדעת לשלב גם דברים שאת אוהבת בתפריט
אין דבר כזה "אסור" מותר הכל באיזוו
אנונימית
יש מלא
זה תלוי מה המטרות שלך
שואל השאלה:
מתכוונת איזה אוכל לאכול כל יום ?
אנונימית
שואל השאלה:
המטרות שלי זה ירידה במשקל וחיטוב
אנונימית
אה אוקי אם את בירידה במשקל דבר ראשון זה גירעון קלורי
לשרוף יותר קלוריות ממה שאת אוכלת
תשלבי ירקות ופירות דגים מאכלים מדגנים מלאים
והכי חשוב לשתות הרבה מים