10 תשובות
גם אני מסננת כי אני לא שמה לב. עזבי הם מפסידים אותך לא את אותם
תכתבי לו שיקפוץ לך
זה קטנוני לדעתי
כי שונאים אנשים כמוך
תגידי תודה שבכלל שולחים לך הודעות, כאילו.. למה שתסנני בכלל? מה כיף בזה?
תגידי תודה שבכלל שולחים לך הודעות, כאילו.. למה שתסנני בכלל? מה כיף בזה?
אנונימית
מה הקשר??
היא אומרת שהיא לא הייתה בטלפון מה זה שתגיד תודה
שלא יכתבו מי צריך אנשים בחיים ^
היא אומרת שהיא לא הייתה בטלפון מה זה שתגיד תודה
שלא יכתבו מי צריך אנשים בחיים ^
שואל השאלה:
^^אני לא מסננת לכיף רוב הזמן אני לא רואה תהודעות.בכללי היא אמרה לי שתתקשר אליי עוד שעה אמרתי סבבה וכנראה שהפלאפון היה על השתק והיא הסיקה מזה שאני מסננת ואמרה"אני אסנן אותך לתמיד" כאילו מה
^^אני לא מסננת לכיף רוב הזמן אני לא רואה תהודעות.בכללי היא אמרה לי שתתקשר אליי עוד שעה אמרתי סבבה וכנראה שהפלאפון היה על השתק והיא הסיקה מזה שאני מסננת ואמרה"אני אסנן אותך לתמיד" כאילו מה
אנונימית
ססננטטרר
אנונימי
שואל השאלה:
^הא?
^הא?
אנונימית
^ הוא אמר סנטר (ילד סנטר)
אנונימית
שואל השאלה:
^כן הבנתי אבל למה
^כן הבנתי אבל למה
אנונימית
באותו הנושא: