5 תשובות
שירי מימון, קרן פלס, לואיס קאפאלדי, דין לואיס, אדל, ג'ייק סקוט, אד שירן
השירים האהובים עליי בכללי:
given-taken- enhypen
fever- enhypen
adios- everglow
bon bon chocolat- everglow
promise- everglow
not today- bts
mic drop- bts
spring day- bts
louder than bombs- bts
thanxx- ateez
the real- ateez
fireworks- ateez
cherry bomb- nct 127
kick it- nct 127
earthquake- nct 127
boss- nct u
make a wish- nct u
universe- nct u
hot sauce- nct dream
turn back time- wayv
tempo- exo
loco- itzy
mafia in the morning- itzy
cry for me- twice
stuck in my head- twice
perfect world- twice
home- seventeen
home;run- seventeen
just do it- seventeen
rock with you- seventeen
two minus one- seventeen
hit- seventeen
infinity- jo1
born to be wild- jo1
oh-eh-oh- jo1
shut up! breaker- one n' only
category- one n' only
video chat- one n' only
frost- txt
0x1=lovesong- txt
can't you see me?- txt
fantasia- monsta x
rush hour- monsta x
god's menu- stray kids
all in- stray kids
domino- stray kids
christmas evel- stray kids
dive- ikon
rythm ta- ikon
freedom- ikon
deep night- ikon
lit- oneus
valkyrie- oneus
twilight- oneus
one- astro
blue flame- astro
after midnight- astro
the answer- ab6ix
ice age- mcnd
crush- mcnd

השירים שאני אוהב של הטופ 2 להקות שלי:
nct 127 (המוזיקה שלהם מוזרה יחסית, חוץ מ4 השירים האחרונים שלהם שכתבתי):
chain
punch
gimme gimme
touch
cherry bomb
sticker
lemonade
favorite (vampire)
fire truck
simon says
kick it
earthquake
lipstick
limitless
superhuman
regular
amino acid
long flight

seventeen:
home
power of love
bittersweet
side by side- the 8
spider- hoshi
my i- jun & the 8
trauma
lotto (remix)
the real thing- dino
getting closer
boomboom
mansae
home;run
very nice
change up
adore u
clap
just do it
ruby- woozi
ready to love
rock with you
two minus one- vernon & joshua
fear
my my
left & right
q&a
good to me
thanks
oh my!
dont wanna cry
highlight
hit

שאר השירים שאני אוהב (כל השירים שכתבתי כאן מופיעים בקישור, השירים של nct 127 וseventeen בסדר שכתבתי אותם, רק שבין nct 127 לseventeen יש את שאר היחידות של nct שעושות סגנונות שונים משל nct 127, ואת smtown, הסדר של הלהקות מופיע בתיאור):
https://music.youtube.com/playlist?list=plwiyfznh-ro9jwapq2gw1erc__tj7pukn&feature=share

הלהקות/זמרים שאני אוהב (למקרה שאין לך כוח לעבור על כל השירים):
ikon, monsta x, got7, bts, blackpink, twice, stray kids, txt, enhypen, jo1, ateez, nct 127, nct dream, wayv, nct u, exo, seventeen, itzy, one n only, aespa, oneus, ab6ix, yoasobi, astro, everglow, mcnd, yde, smtown, got the beat, superm, loona
רביב כנר,חנן בן ארי,האלה ששריך מגבת באוויר רוני דלומי
רביד פלוטניק :))
אם את אוהבת לשמוע ג'יין בורדו תשמעי גיל בר הדס אלון עדר אריק איינשטיין יהודית רביץ אתי אנקרי ויש עוד מלא בסגנון הזה