9 תשובות
iדיפרנציאלי קלל
ב4 יחל טריגו קל
לי דיפרנציאלי היה יותר קל בפער.
לי טריגו יותר קל
שואל השאלה:
אשכרה?? קשה לי להבין את זה..את חשבון דיפרנציאלי (5 יחל)
אשכרה?? קשה לי להבין את זה..את חשבון דיפרנציאלי (5 יחל)
אנונימית
שטריגו יותר קשה הברור שדיפרנציאלי יותר קלל
כן, דיפרנציאלי התבסס יותר על אלגברה בעוד שטריגו התבסס יותר על גאומטריה.. ואצלי אישית אלגברה זה צד הרבה יותר חזק מגאומטריה.
בדיפרנציאלי צריך להבין את הקונספט ולזרום עם זה . חשוב גם ממש לדייק באלגברה כי זה יכול להרוס
דיפרנציאלי לדעתי חח
אנונימית
באותו הנושא: