6 תשובות
תהילים את הבית ואת החלונות.
אם את מפחדת תדליקי טלוויזיה או משהו כי משום מה זה נותן תחושת ביטחון
ואת יכולה גם להתקשר לחברה שתדבר איתך שלא תפחדי
אם את מפחדת תדליקי טלוויזיה או משהו כי משום מה זה נותן תחושת ביטחון
ואת יכולה גם להתקשר לחברה שתדבר איתך שלא תפחדי
אין לי איך לעודד אותך אני עם סורגים ומפחדת
איזה קומה?
שואל השאלה:
אמלה מה איזה קומה? ואני לא גרה בבניין
אמלה מה איזה קומה? ואני לא גרה בבניין
אנונימית
שואל השאלה:
הקטע זה שאני גרה בשכונה לא 100 זה למה אני לחוצה
הקטע זה שאני גרה בשכונה לא 100 זה למה אני לחוצה
אנונימית
לא מפחיד. הסיכוי שמישהו יפרוץ לבית שלך ממש אפסי.
וגם חלונות רגילים שומרים טוב
וגם חלונות רגילים שומרים טוב
באותו הנושא: