14 תשובות
אין לי מושג מאיפה הבאת את זה שמתנגדי קורונה מאמינים שהעולם שטוח באמת פעם ראשונה שאני שומע שטות כזו ..
זה נשמע שאת|ה לא מבין שום דבר בנושא .. תקרא תחקור תעשיר בידע ואז תשאל את עצמך שאת השאלה הזו..
שואל השאלה:
דווקא יש הרבה שחושבים ככה, להראות לך דוגמא?
אשמח לדוגמא
אבל חשוב שתדע , אסור להכליל , לא רק בנושא הזה ספציפית, בכללי .
הרוב המוחלט לא מאמין בעולם השטוח .

מי שמבין מה קורה פה וקרה וחקר מידע - שאי אפשר להכחיש הוכחות חותכות לדברים ואני לא מדבר על העולם שטוח או לטאות שזה קונספירציות שהממסד המציא אז אנשים כאלה לא יכולים להתכחש , חלקם חיים עם אמצעים טכנולוגים מפותחים מאיתנו בהרבה דווקא מהחקירה של הקונספירציות - ומצד שני כם לא כבולים כמונו לטכנולוגיה , אני נוטה להאמין שהם יותר משכילים
מאידך יש אצלם גם טיפשים במיוחד אלה שהתעוררו בשנה האחרונה
אבל ההגיון אומר שבכל מקום יש חכמים ויש טיפשים.

לעומת זאת וזאת תשובה מוחצת להכל תומכי החיסונים חושסים שכולם טיפשים ושהם חכמים כי הם ...... נו הבנת

המציאות היא ממש לא כזאת
עובדים פה על כולנו ורובינו לא יודעים

אני מאמין שזה משהו יותר גדול שקורה בידי אלוהים אבל כן צריך לקחת אחריות על החיים שלנו
אנונימי
וקרא - טוב עכשיו ירצחו אותי כי טעיתי בטעות כתיב , זה לא רשום בעלון של פייזר סורי
אנונימי
שואל השאלה:
לא כולם חושבים ככה, אבל לא נדיר להיתקל באנשים שחושבים כך
סתם כתבתי דסרים הכי פשוטים שעלו לי לראש אני יכול לבטל את כל הטענות של תומכי החיסונים , אבל אני מאמיין בבחירה וחקירה של באמת מוחלטת- בחירה חופשית
כולל אם זה אומר שהם יפגעו.
אנונימי
קצת הסתבכתי כרגע , לא בדיוק הבנתי מה קראתי .
אבל בגדול אני מבין , ולגבי הדעה שלך אני כן מסכים.
בגדול , אתה מתנגד?
יש קבוצות שמאמינות בזה זה לא קשור לרוב המתעוררים , אנחנו נלחמנו בהתחלה שלא יכניסו את זה אני אישית לפחות - זה סתם גורם לנו להיות כבשים

בכל מקרה הם יכולים לבאמין בזה יש להם הוכחות .. צריל להבין שהמדע היום הוא תיאורטי מאוד וממש לא כמו שמציגים אותו
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מאמין בקורונה, לא התחסנתי.

אבל אני לא מתלהב מקהילת מתנגדי הקורונה (בלשון המעטה)
אני רק יכול לומר לכם שקודם כל תזכרו שבתוך כל השיגעון הזה לכל אדם יש זכות לחשוב ולהחליט מה שהוא רוצה , ואני מאמין שרובכם מסכימים איתי .
זה בסדר שאחד מאמין והשני לא , הכי חשוב שלא נשכח שאנחנו עם אחד כי זה יהיה הנזק הגדול , עזבו הכל , עזבו אמת או שקר אמיתי או לא , תסתכלו מסביב ותחשבו .
אני מתנגד אך עדיין מכבד כל דעה של אדם אחר , ובגדול , אני *ממליץ* לכולם , אך ורק בשביל עצמכם , תחקרו קצת , תקראו דברים ותעשירו ידע , ואז תבחרו במה להאמין .
^מחזק
אנונימי
רבי נחמן מברסלב אמר יש עניין שהכל יתהפך לטובה
אנונימי
אני לא שם מסכה לא מתחסן ומזייף בדיקות קורונה עוד משהו יש לי להוסיף?