9 תשובות
שואל השאלה:
אני בן ותודה שניסית לעזור שלחו לנו הודעה היום לגבי שיבוצי ימים לעזרה בדגימות ואני חשבתי על מה יכול לקרות שם כי אני יודע שתמיד יש תורים וישראלים בלי סבלנות מתחילים לריב ולצעוק ושמעתי שהרבה יש קריסה של המערכת
אני בן ותודה שניסית לעזור שלחו לנו הודעה היום לגבי שיבוצי ימים לעזרה בדגימות ואני חשבתי על מה יכול לקרות שם כי אני יודע שתמיד יש תורים וישראלים בלי סבלנות מתחילים לריב ולצעוק ושמעתי שהרבה יש קריסה של המערכת
שואל השאלה:
תודה רבהה
תודה רבהה
כן עשיתי
העבודה עצמה קלה אבל לפעמים אנשים לחוצים ויש לחץ כי יש הרבה אנשים וצריך להרגיע אותם
הכל טוב אבל, לא צריך להילחץ וזה לא משהו שצריך להתכונן אליו נפשית, פשוט צריך להיות נחמדים לדבר ברוגע ואם מישהו מתעצבן להסביר לו יפה.
סהכ הרוב באמת אחלה
לגבי מה עושים יסבירו לך כבר שם, בכללי פשוט כותבים פרטים סורקים ברקודים וכאלה
העבודה עצמה קלה אבל לפעמים אנשים לחוצים ויש לחץ כי יש הרבה אנשים וצריך להרגיע אותם
הכל טוב אבל, לא צריך להילחץ וזה לא משהו שצריך להתכונן אליו נפשית, פשוט צריך להיות נחמדים לדבר ברוגע ואם מישהו מתעצבן להסביר לו יפה.
סהכ הרוב באמת אחלה
לגבי מה עושים יסבירו לך כבר שם, בכללי פשוט כותבים פרטים סורקים ברקודים וכאלה
כן רק השבוע עשיתי איזה 5 פעמים.
בעיקרון אם אתה תדפיס את המדבקות (איפה שרשום את הנתונים של הנבדק וכזה) אז כן תתכונן ללחץ מטורף (אצלי בתחנה למשל קרה לי כבר שהיו איזה 50-100 אנשים בתור ואני הייתי אחד אז זה לקח לי זמן וכולם התחילו להתנפל עליי וכזה אבל השיטה היא פשוט אם מישהו צועק עליך אז תפסיק להדפיס ואז כולם יצעקו עליו והוא ירגע או שפשוט תגיד שאתה אחד על הרבה אנשים (ככה אני תמיד עושה)).
אם אתה סורק ומזין (במידה ואתה עוד בדיקות אנטיגן ולא pcr) אז אם יצא חיובי או שלילי אז יש עליך לחץ של זמן כי יש לך מלא בדיקות ליסרוק לבד אבל אני יותר אוהב את זה כי אתה יודע אם מי שהכנסת הרגע חיובי או שלילי
בעיקרון אם אתה תדפיס את המדבקות (איפה שרשום את הנתונים של הנבדק וכזה) אז כן תתכונן ללחץ מטורף (אצלי בתחנה למשל קרה לי כבר שהיו איזה 50-100 אנשים בתור ואני הייתי אחד אז זה לקח לי זמן וכולם התחילו להתנפל עליי וכזה אבל השיטה היא פשוט אם מישהו צועק עליך אז תפסיק להדפיס ואז כולם יצעקו עליו והוא ירגע או שפשוט תגיד שאתה אחד על הרבה אנשים (ככה אני תמיד עושה)).
אם אתה סורק ומזין (במידה ואתה עוד בדיקות אנטיגן ולא pcr) אז אם יצא חיובי או שלילי אז יש עליך לחץ של זמן כי יש לך מלא בדיקות ליסרוק לבד אבל אני יותר אוהב את זה כי אתה יודע אם מי שהכנסת הרגע חיובי או שלילי
שואל השאלה:
מי שעם המדבקות והכל מביאים לו רק מסיכה או שנותנים גם סרבל
מי שעם המדבקות והכל מביאים לו רק מסיכה או שנותנים גם סרבל
שואל השאלה:
ותודה רבה על העזרה
ותודה רבה על העזרה
אני אישית לרוב רק עם n95 גם המדבקות וגם בסקירת תשובות (במידה וזה אנטיגן) אבל יש כאלה שמעדיפים לעבוד גם עם סרבל לי אישית זה סתם לא נוח ואני גם מחוסן 3 ואני צריך לעשות יחסית הרבה פעמים אנטיגן בגלל שמגלים אצלי כל יום חולה בכיתה (השבוע עשיתי כבר היום ושבוע שעבר עשיתי גם אנטיגן וגם pcr ברביעי)
כולם עם מסיכות n95
הדוגמים עם חלוק
ומי שבודק אם זה חיובי או שלילי עם כפפות
הדוגמים עם חלוק
ומי שבודק אם זה חיובי או שלילי עם כפפות
^למעשה אני בדיוק בדרך הביתה ממתתחם בדיקות מהירות בעיר שלי חחח
באותו הנושא: