11 תשובות
לנוח, להודיע למי שהיה לידך, רק בריאות!!❤
תנוחי שתיי מים תעשי מקלחת קלה קחי כדור
אין כל כך מה לעשות חוץ מלהשאיר בבידוד ולא להדביק אחרים, החלמה מהירה!
אם זה מבדיקת אנטיגן לעשות pcr ואם כבר עשית את זה אז בידוד. אם כואב לך משהו קחי משכך כאבים
גם אני הרגשתי נוראי שגיליתי שאני חולה, תשמרי על עצמך ומקווה שתחלימי מהר, תנוחי בבית ככל האפשר, ותחשבי מחשובות חיוביות למרות שזה קשה
להישאר חיובית
אנונימי
כיף לךך הייתי חולה בא לי שוב
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם❤
להכנס לבידוד
ותרגישי טוב3>>
גם אניי :(
פשוט צריך למצוא איזה עיסוק ל10 הימים הבאים, זה היום הראשון שלי בבידוד ואני כבר מתחילה להתחרפן
יהיה בסדר, תרגישי טוב ותשמרי על עצמך ועל המשפחה❤❤