7 תשובות
כל כך ספאם.
אנונימי
wtf אחי הכל טוב????
אתה צריך פסיכלוג דחוף
לול תחכה שנה
מה
בסוף כל גיל יבוא בזמנו תלמד להנות מהרגע כי הוא לא יחזור
k7
טוב אחי
חכה שנה מה אני אגיד לך