10 תשובות
תתחילי להשקיע נסיכה
זה הגיוני לבכות בגלל זה
הגיוני
כן
הגיוני ברור, זה תחושה שלה היא מרגישה ככה
זה הגיוני לגמרי שהיא בכתה
שזה בא מההורים שלה שהם אנשים שהם חשובים לה
כל אחד והקשיים שלו