8 תשובות
הקאת בבוקר והיה לך קשה לקום מהמיטה כי הרגשת רע
אחרי ששתית תה ונחת קצת את מרגישה ווב יותר להיכנס לזום
אחרי ששתית תה ונחת קצת את מרגישה ווב יותר להיכנס לזום
היית חייבת לקחת איזו חיה דימיונית לורטינר
שיש לך דלקת גרון
אם לא קמת פשוט תגידי שלא התעוררת בזמן , לכן השינה המאוחרת לא נגרמה בגללך.
גם כן תצטרכי להגיד שלא היה משהו שאת עשית שגרם לך לקום מאוחר (כמו לישון מאוחר)
תוסיפי שפעם הבאה זה לא יקרה.
גם כן תצטרכי להגיד שלא היה משהו שאת עשית שגרם לך לקום מאוחר (כמו לישון מאוחר)
תוסיפי שפעם הבאה זה לא יקרה.
חום
הכלב אכל לך את הטלפון(:
שאת לא מרגישה טוב וכואב לך הראש ואת לא היית מצליחה להתרכז
לא הצלחת לקום כי אמא שלך אייתה צריכה שתעזרי לה אד אחת בלילה
באותו הנושא: