5 תשובות
צודקת בהחלט
נראה לי שבגלל שהסוכות יש הרבה חגים אז יש את ההתלהבות הזאת ורגילים לחגים
ואז פתאום כשאין..
ובהמתנה בין חנוכה לפורים כבר רגילים לזה שאין הרבה חגים

אבל בעיקרון צודקת
^אה יואוו זאת את שובב
אני מתלוננת על כל יום לימודים אפשרי, לא אישי.