2 תשובות
בעיניי זה לא ביזבוז כסף זה 60 שקל וזה אמור להיות מבשם גוף אז מה הבעיה אם זה יבשם את האוויר
אם לא אהבת תשתמשי בזה למה שאת רוצה
כל עוד את לא משתמשת בזה באמת עלייך אז זה סבבה לגמרי
כל עוד את לא משתמשת בזה באמת עלייך אז זה סבבה לגמרי
באותו הנושא: