5 תשובות
שואל השאלה:
איפה לשלוח אותם?
איפה לשלוח אותם?
אנונימי
בתור מישהי שגרה בנגב זה פשוט הזוי וצריך פשוט להעיף את כל מי שגר בפזורה ולהתחיל לחוקק חוקים במקום שיגורו איפה שבא להם ועוד בכלל שלא נדבר על מה שהולך בכבישים בגללם ועל הבקבוקי תבערה שנזרקים יום יום בכבישים
למדינה פשוט לא אכפת
למדינה פשוט לא אכפת
שואל השאלה
זה קל לדבר ככה כשאתה רחוק מהאזורים האלה
תחייה צמוד לשם נראה כמה תיהיה לטובתם
זה קל לדבר ככה כשאתה רחוק מהאזורים האלה
תחייה צמוד לשם נראה כמה תיהיה לטובתם
שהם גנבו המון שטחים וכל הדרום מוחזק בביצים על ידיהם
בושה וחרפה לכל ממשלה שלא טיפלה בזה
בושה וחרפה לכל ממשלה שלא טיפלה בזה
שואל השאלה:
אבל הם היו פה לפני קום המדינה..
אבל הם היו פה לפני קום המדינה..
אנונימי
באותו הנושא: