6 תשובות
יהיה בסדר אחי
אם אתה צריך מישהו לפרוק לו אתה מוזמן:)

וכן זה קשה וגם נראה כאילו זה לא יעבור לעולם אבל מתרגלים, עוד כמה חודשים תסתכל על זה מזווית שונה
ככל שהזמן עובר שוכחים
שואל השאלה:
כןכן יהיה בסדר אבל זה סתם מעייף
תודה3>
אנונימי
מזדהה, קורה לפעמים וזה מבאס אבל אין מה לעשות וצריך לשכוח מזה
אנונימית
כן הזמן יעזור זה בטוח
אבל אתה חושב שאולי הוא עדיין מרגיש אלייך משהו? אם כן תשלח לו הודעה