13 תשובות
לא
רוב הסיכויים שלא
לא זה לא היה מענין אותי בכלל
כילדה שלא נולדה ליהדות, לא:)
נופ
אין לדעת...
כן, כי אני חוקר, ואכפת לי מהאמת יותר מכל דבר אחר.
אנונימי
כן(אך תלוי בנסיבות - אני כותב על בסיס הנחה שהייתי גר בניו יורק, סביבת ריכוזים חרדיים - בעקר לייד חב"ד[קראוון הייטס, ברוקלין]), אבל מסתמא שלא הייתי מתגייר, אלא פשוט שומר 7 מצוות בני נח.
אני לא מאמין שהייתי נחשף לאור היהדות כמו שנחשפתי בתור יהודי, אלא פשוט מכיר בה כדת האמת.
אנונימי
כן