13 תשובות
לא
רוב הסיכויים שלא
לא זה לא היה מענין אותי בכלל
כילדה שלא נולדה ליהדות, לא:)
נופ
אין לדעת...
לא
כן, כי אני חוקר, ואכפת לי מהאמת יותר מכל דבר אחר.
אנונימי
כן(אך תלוי בנסיבות - אני כותב על בסיס הנחה שהייתי גר בניו יורק, סביבת ריכוזים חרדיים - בעקר לייד חב"ד[קראוון הייטס, ברוקלין]), אבל מסתמא שלא הייתי מתגייר, אלא פשוט שומר 7 מצוות בני נח.
אני לא מאמין שהייתי נחשף לאור היהדות כמו שנחשפתי בתור יהודי, אלא פשוט מכיר בה כדת האמת.
אני לא מאמין שהייתי נחשף לאור היהדות כמו שנחשפתי בתור יהודי, אלא פשוט מכיר בה כדת האמת.
אנונימי
כן
באותו הנושא: