20 תשובות
הכי כנה איתך בעולם, זה היה מדהים!! אומנם היו זיופים פה ושם אבל חוץ מזה באמת שזה היה ביצוע לא רע, אני לא שופטת מקצועית או משהו רק אומרת את *דעתי* ואני לא בן אדם שמשקר.
שואל השאלה:
ואיי תודה רבה לךך זה ממש כייףף לשמוע
ואיי תודה רבה לךך זה ממש כייףף לשמוע
אנונימי
מאחד עד עשר הייתי נותנת כזה 9 כי באמת שזה היה ממש אחלה אתה רק צריך לעבוד מעט על הקול שלך, חוץ מזה זה שיר שאני מאוד אוהבת אז כן.
בכיף!
שואל השאלה:
תשמעי, אני כבר מנסה בערך שעה להקליט (באמת לא סתם אני אומר) אז הלך לי הקול וגם בכללי יש לי קול נמוךך
תשמעי, אני כבר מנסה בערך שעה להקליט (באמת לא סתם אני אומר) אז הלך לי הקול וגם בכללי יש לי קול נמוךך
אנונימי
הכל בסדר, מבינה.
זה גם לא כזה קל לשיר אז כבוד..
באמת שאתה שר ממש אחלה אבל תמיד יש לאן לשאוף, גם לזמרים מקצועים!
זה גם לא כזה קל לשיר אז כבוד..
באמת שאתה שר ממש אחלה אבל תמיד יש לאן לשאוף, גם לזמרים מקצועים!
אוקיי.
הקול שלך מדהים אחי.
אבל לנשום מהבטן ולתרגל את זה יכול לעזור לך.
חשוב לזכור ששירה זה הרבה עבודה קשה ולא רק קול יפה כמו שאוהבים לספר בטלויזיה.
סמן לעצמך איפה לנשום כי אתה מאבד אוויר והקהל שם לב לזה.
יש שלבים בשיר שאתה יכול לרדת קצת לדעתי זה יהיה יותר טוב אבל לתרגל נשימה מהסרעפת.
יאללה זהו בינתיים בהצלחה אחי
הקול שלך מדהים אחי.
אבל לנשום מהבטן ולתרגל את זה יכול לעזור לך.
חשוב לזכור ששירה זה הרבה עבודה קשה ולא רק קול יפה כמו שאוהבים לספר בטלויזיה.
סמן לעצמך איפה לנשום כי אתה מאבד אוויר והקהל שם לב לזה.
יש שלבים בשיר שאתה יכול לרדת קצת לדעתי זה יהיה יותר טוב אבל לתרגל נשימה מהסרעפת.
יאללה זהו בינתיים בהצלחה אחי
שואל השאלה:
אין לי מושג איך לתרגל את זה..
אין לי מושג איך לתרגל את זה..
אנונימי
שואל השאלה:
אבל תודה רבה
אבל תודה רבה
אנונימי
לא חסרים דרכים, תחפש באינטרנט אתה תמצא
אתה עושה חימום קול לפני שאתה שר? זה עוזר.
אתה גם יכול לראות סרטונים ביוטיוב או אפילו ללכת לשיעורי פיתוח קול.
אני לא באמת מבינה בזה, רק נותנת עצות שאולי יכולות לעזור לך :)
אתה גם יכול לראות סרטונים ביוטיוב או אפילו ללכת לשיעורי פיתוח קול.
אני לא באמת מבינה בזה, רק נותנת עצות שאולי יכולות לעזור לך :)
שואל השאלה:
אוקיי אני אבדוק תודה רבה רבה לכם
אוקיי אני אבדוק תודה רבה רבה לכם
אנונימי
בכיף!!
בהצלחה:)
בהצלחה:)
שואל השאלה:
https://stips.co.il/ask/12165775
עשיתי עוד אחד. חחח
https://stips.co.il/ask/12165775
עשיתי עוד אחד. חחח
אנונימי
אתה מנגן מדהים ושר מדהים , יש לך קול עם המון פוטנציאל, הסוד זה תרגול, פיתוח קול ועבודה עם מיתרי הקול, אתה בהחלט מוכשר! בהצלחה!!
שואל השאלה:
תודה רבהה ממש תודה !
תודה רבהה ממש תודה !
אנונימי
בואנה אתה מבוזבז אחי!!!
אתה מנגן ושר פצצהה תעשה עם זה משו
אתה מנגן ושר פצצהה תעשה עם זה משו
שואל השאלה:
מייק שתוק ומהר חחח!
מייק שתוק ומהר חחח!
אנונימי
שואל השאלה:
יאחח ❤❤
יאחח ❤❤
אנונימי
חחח
באותו הנושא: