18 תשובות
אוכל זה דבר טעים ומדהים
ויהיה לך כזה סיפוק אחרי שתאכלי אותו ובזמן שתאכלי
שואל השאלה:
^^הכי משכנע
אנונימית
שואל השאלה:
השתכנעתי אני קמה
אנונימית
יאללה תעדכני אותנו
ואל תשרפי את האוכל כמו בסימס
הריח הטעים. הטעם המדהים. הצבעוניות.
אם לא תאכלי לא תגדלי
שואל השאלה:
טוב אני אמנם השתכנעתי אבל אין מחבת נקייה ואין לי כוח לנקות
אנונימית
תזמיני אוכל דרך הטלפון
סלט, לחם עם משהו
תרחצי עם מים חמים
שואל השאלה:
איזהה
אנונימית
שואל השאלה:
נה
אנונימית
שואל השאלה:
הלכתי לישון
אנונימית
שואל השאלה:
אדם זר באינטרנט
אני מוכשרת מדי אני לא שורפת את המטבח
אנונימית
את תמותי בלי אוכל
יאללה, קומי.
אוכל זה דבר טעים ומופלא