12 תשובות
ברור שזה מפריע אבל לא צריך לחפור לו על זה
אני איתך
איך זה אפשרי??????
אנונימית
סומכות עליו. לי אישית זה מפריע
אבל נאמנות בזוגיות זה השלב הראשון
מבחינתי קו אדום
זה כן מפריע אבל זה תלוי.. אם הם מדברים כידידים פלוס זה מעצבן
אבל אם מידי פעם ככה אז בסדר
גם אם זה מפריע אסור לי לעשות לו מוות ולאסור את כל הקשרים שלו
מתמודדים
ברור שזה מפריע, כמעט לכל אחת זה מפריע אבל לרוב הבנות לא מראות את זה
ממש אבל גם לי זה הפריע ברמות ולו היה סבבה עם זה.. נפרדנו מאז אבל עדיין לא אמרתי מילה על זה
אנונימית
פשוט צריך לשחרר ולסמוך עליו
אם את תהיי כל הזמן בלחץ עם מי הוא מדבר זה לא יגמר
ואני חושבת שגם את תרצי לדבר עם ידידים שלך אז תחשבי אם המצב היה הפוך, זה לא היה נעים לך שלא ירצה שתדברי איתם
שואל השאלה:
שלא תבינו אותי לא נכון אני סומכת עליו ב100 אחוז ואני לא מוציאה לו על זה מילה. אבל עדיין אני לא מצליחה להבין איך שזה לגטימי. אבל זה לא אומר שזה לא פוגע בי, סליחה אבל אני לא שולטת בדמעות שלי.
מדברים קצת יותר מידידים כזה נראה לי
אנונימית
שואל השאלה:
its lihi^
אני ממש לא מדברת עם ידידים שלי כמו שהוא מדבר. עזבי את זה שבקושי יש לי ידידים ואנחנו מדברים אולי פעם בשלושה ימים שיחה קצרה כזאת . לא רואה סיבה לדבר עם בנים אחרים כשיש לי אותו
אנונימית
שואל השאלה:
yagami backwards^
לאלא מילה אחת שלי והוא יפסיק אבל לא באלי לצאת מכשפה
אנונימית
מפריע לי ואני מקנאה רצח אבל אי אפשר לעצור לו תחיים...
אני אבכה קצת אבל יעבור לי