8 תשובות
אני אישית בזום אבל חברות שלי מתעצבנות על זה כל היום(הן לומדות בכיתה למרות שחצי מהכיתה שלהן חולה)
בגדול אם מספר החולים קשים היה גבוה אז היינו חוזרים לזום אבל בגלל שהכמות חולים קשים קטנה אז לא עושים סגר
כי בתי הספר זה ילדים, אומיקרון זה כמו שפעת. סגרו בגלל השפעת? לא רואה סיבה לסגור בגלל אומיקרון.
הסיוט של הלמידה מרחוק ומה שהגיעה בעקבותיה לא שווה את זה.
כי החליטו שרק למי שיש תו ירוק יהיה עתיד
אנונימי
ביבי המלך
מפגרים
כי הם סתומים
לג'יט התשובה היא שהם מפגרים, וכי הם יפסידו כסף אם אנחנו נעבור ללמידה מרחוק זה הכל...