16 תשובות
כן
כן
כן לגמרי
כן
כן
יש לי עאן הרבה חברים
מצאתי כאן שתיים, יש פה אחלה אנשים
אפשר להכיר גם באינסטגרם או דיסקורד( זה איפה שאני הכרתי)
לא. ממש לא.
זה אחלה, אפשר גם בטיקטוק ואינסטגרם
לא כולם נאמנים בטוסקה שלי
כן,אבל כדאי למצוא גם חברים אמיתיים,ז"א מציאותיים.
כן למה לא
אני חושבת שזה מקום טוב לפרוק ולהתייעץ, לדבר עם אנשים,לחוות מהניסיון שלהם
אבל בסופו של דבר צריך לזכור שזה לא החיים האמיתיים ועדיף לקחת מפה כלים לחיים שבחוץ כדי לדעת איך להתמודד ולרכוש חברים גם במציאות :)
אנונימית
חד משמעית שכן
לא בבקשה אל
אינסטגרם