4 תשובות
לפעמים זה קורה גם לי..
זה כל הזמן ככה?
שואל השאלה:
לא אבל הרבה
אנונימית
אז נראה לי שזה רגיל
כי לפעמים זה קורה גם לי
זה נראה לי קורה לכולם.. לא בטוחה בזה אבל נראה לי כשאתה מסתיר את המצלמה הקדמית (עם היד, פרצוף או משהו..) אז יש מסך שחור.
אנונימית