6 תשובות
כן היא ממש קשה
כן, אבל היא ממש ממש יפה.
כדאי לך
כן, זו שפה קשה.
כן, היא גם נשמעת קשה
שואל השאלה:
במה זה מתבטא?
אנונימית
במבטא ובמילים עצמם...
שונה מאוד מעברית, ככה שזה מגביר את הקושי...
באותו הנושא: