5 תשובות
לא ממש
תמיד התביישתי להתקשר
ושיזמינו לי משטרה או משהו
תמיד התביישתי להתקשר
ושיזמינו לי משטרה או משהו
שואל השאלה:
התווכחתי לדבר איתם בטלפון
התווכחתי לדבר איתם בטלפון
אנונימית
זה אנונימי והם נחמדים
כן, דיברתי
נציד פשוט מתכתב איתך
בלי לדעת מי את או משהו
לא ביגדיל
נציד פשוט מתכתב איתך
בלי לדעת מי את או משהו
לא ביגדיל
שואל השאלה:
רגע הם יזמינו לי משטרה?
רגע הם יזמינו לי משטרה?
אנונימית
באותו הנושא: