התחברות
הרשמה
מדדתי את עצמי אתמול ובבוקר עוד פעם ובבוקר גבהתי בסנטמטר וחצי זה הגיוניי
18 בינואר 2022, 12:59
גביהה
3 תשובות
כן.
אבל וואו.
מזל טובב!!!
w
w41k3r #76267 (Au/Ra)
אם מדדת את זה ישר אחרי שקמת משינה זה הגיוני
D
DojaDog
כן תמיד בבוקר גבוהים יותר
ה
האנה בייקר~
באותו הנושא:
הבת זוג שלי רבה איתי אתמול ובאמת שלא הבנתי על מה ובבוקר סיננה אותי להפרד?
בוקר נפלא סטיפס, מה תרצו לאחל לעצמכם שיהיה לכם הבוקר?
אתמול אני וחבר שלי היינו בריב והשלמנו ובבוקר התחברתי מבלי לשלוח לו בוקר טוב והוא רשם לי "אומרים בוקר טוב שקמים"מה לענות?
אתמול בבוקר שקלתי 59 ועכשיו שקלתי את עצמי ואני 60 איך זה הגיוני
אתמול בבוקר המשקל שלי היה 52.4 והיום בבוקר הוא היה 51.4
הוא כתב לי בוקר טוב בלי שדיברנו אתמול, זה אומר שהוא חשב עליי בבוקר?
אם מדדתי עכשיו גינס יש מצב הוא התרחב לי למחר בבוקר?
אתמול החזקתי את עצמי ערה עד השעה ארבע וחצי לפנות בוקר...
אתמול דיברנו בטלפון כל הלילה, ובבוקר הוא רשם לי בוקר טוב מה אני יכולה עוד לרשום לו חוץ מבוקר טוב?
מדדתי ביום ראשון את המשקל שלי אז מחר למדוד בבוקר ?
אם רשמתי לו אתמול לילה טוב הוא לא ראה וענה לי בבוקר בוקר טוב מה לענות?