5 תשובות
תל אביב
כי אנחנו נזיין אותם בתחת
כי אנחנו נזיין אותם בתחת
יש מכבי חיפה נגד ביתר? לכי
מכבי חיפה ביתר בטדי זה ואוו (אולי לא עכשיו בגלל החרם על חוגג אבל בדרך כלל מטורף שם) לאחר מכן הדרבי החיפאי גם דם יש אווירה של מלחמה
כאוהדת מכבי חיפה אין לך זכות דיבור כי את חיקוי של מכבי האמיתי מתל אביב
מכבי חיפה הפועל חיפה בסמי.
באותו הנושא: