18 תשובות
עצבנו אותי
היו רעילים, לא השפיעו על המצב הנפשי שלי טוב, חוסר כנות וכו.
פשוט הגעתי למקום בחיי שהפסקתי להתאמץ, צריכה קשרים בריאים שבחיי שעושים לי טוב.
ניתקתי קשר מידיד כי הוא הלך להיות ידיד של פיק מי גירל והתייחס אלי כמו חרא
היה הרבה חיכוכים והבנתי שזה לא מתאים
עם חברה אחת שהייתה לי ניתקתי קשר כי היא עזבה למקום אחר
עם שאר החברות שלי לא ניתקתי קשר, הן ניתקו איתי
כי היא הייתה רעילה, התקשרה בשעות ממש לא הגיוניות, התקשרה כל יום חמישים פעם למרות שאמרתי לה שאני לא יכולה לענות, דיברה לא לעניין בהרבה מקרים, יש לה מנטליות של ילדה בכיתה ג'
הם היו רעילים.
התחברתי אליהם כדי להיות בחברה, כדי להשתלב, ותמיד ירדו על דברים שאהבתי כי הם לא היו 'ויראלים', ופשוט ניתקתי איתם קשר כשהפגיעה ה'אמיתית' (כלומר, הכי קשה) הגיע...
זה לא משנה כמה אוהבים בן אדם, אם אתם לא מתחברים לאופי שלו אין מה להמשיך את הקשר בכלל. אני ניתקתי קשר עם 2 בנות בגלל שאני לא התחברתי לאופי שלהן.
התרחקנו פשוט, עברו בית ספר, דירה.
מצאו חברים חדשים.
ניצלו אותי, התעלמו ממני
פגעו בי
לא העריכו אותי
הקשר לא התאים/לא עבד יותר
טוקסיק
לפעמים הזמן פשוט עבר והקשר לאט לאט התנתק ולאף אחד מהצדדים לא היה מספיק אכפת כדי לעשות או להגיד משהו לגבי זה
עשו לי רע. וכשעברתי לחטיבה זו הייתה אחלה הזדמנות לחתוך איתם קשר
זה קורה כשנפש של מצב סוציו-אקונומי גבוהה נמצאת בסביבה של מצב סוציו-אקונומי נמוך
והם פשוט משפיעים על הנפש לרעה
כולם פה הרחיבו מספיק
מערכות יחסים רעילות, לא אמיתיות, דרמה מיותרת
התבגרנו
השתננו
עברנו לבתי ספר שונים
לא שמרנו באמת על קשר
או הם בגדו באמון שלנו
שיקרו יותר מידיי
פגעו


מקווה שעזרתי❤
היו רעילים או שעיצבנו אותי ועשו לי רע, ממש קל לי לנתק קשר עם אנשים אז זה לא חייב להיות משהו ממש רציני
אגואיסטים, חושבים שמגיע להם הכל, מתייחסים אלי לא טוב
כן הבנתי שהם חברות לא אמיתיות