10 תשובות
לא
והמצב החברתי שלי סבבה
7/10
כן, אני לרוב קוראת ספר
ויש לי את החברות שלי, אין מצב חברתי בכיתה שלנו אני חושבת שאנחנו די מגובשות (אני בכיתה רק עם בנות)
לא , מצב חברתי טוב
המצב החברתי שלי בפח
ובהפסקות אני תמיד לבד
אנונימי
כן, בדרך כלל עם עצמי מבחירה.
יש לי קצת חברות אבל אני דיי חדשה...
לפעמים
והמצב החברתי שלי סביר כזה בסך הכל יש לי עם מי לדבר
eom
שואל השאלה:
גם שלי המצב חברתי סבבה אבל אני לרוב יודב לבד כאילו אני חושב לעצמי מזה החברים החרדות האלה הפ רואים שאני לבד ואפילו לא שואלים מה קורה? רוצה לבוא להיות איתנו? בחיים לא הייתי משאיר חבר לבד
אנונימי
המצב שלי די טוב, יש לי חברות ואני בדרך כלל לא לבד.. אבל בהפסקות אני מעדיפה ללכת לילדות שנמצאות לבד ומדברת איתן, אתם לא מבינים איזה סיפוק זה לראות בן אדם מחייך מזה שרק מדברים איתו
אנונימית
לא
8/10