11 תשובות
אימאלה תוך חודש לחצי מדינה לא יהיו זכויות
אם הוא נבחר, צריך לברוח ומהר
אנונימית
אם הוא נבחר לפחות תוכלי לחיות פה בביטחון^
אנונימית
לא , למראת שכן עדיף מאשר בנט
בכנות, לא.
הלוואי
וואי בכלל לא
אמן
אנונימי
כן
אנונימית
חס וחלילה