5 תשובות
זה ממש בסדר, תמיד כדאי מוקדם יותר אבל אחד בלילה זה מעולה הלוואי עליי
שואל השאלה:
הרגעתם אותי
הרגעתם אותי
אנונימי
לדעתי ממש לא. צריך ללכת לישון בשעה 10 בגילך, אני גם הולכת לישון בשעה הזאת בגלל הלימודים, הגוף צריך לנוח ולישון מספיק שעות
לא למה
אל תדאג הכל טוב. כמעט כולם ככה
באותו הנושא: