6 תשובות
כנראה לא גילחת טוב/ שמת אחרי זה קרם גוף
למרות שזה הגיוני
לוקח כמה זמן עד שכל אחת מבינה מה טוב לה..
הכל טוב 3>
לוקח לזה כמה זמן
בהתחלה זה מגרד
פעם הבאה תעשי שעווה עם כמה שזה נורא כואב
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה! ולכל מי שעושה שעווה אתן עושות אצל מישהי או בבית? ואם אתן עושות בבית אז עם מה? אני פשוט לא רוצה משהו יקר מידי או מסובך מידי... אני מורידה סתם כי זה מגעיל לא באלי להשקיע יותר מידי
אנונימית
שימי קרם, זה יפחית את הגירודים
אין מה לעשות,לפעם הבאה שימי מרכך,זה מגרד ועוקצני כי השיער גודל ותמיד אחרי גילוח זה מגרד
לתת לזמן לעשות את שלו