8 תשובות
שהוא בן אדם מזעזע
בן אדם מזעזע
אני מתעבת אנשים כאלו
שהוא מפלצת
שהוא מפגר.
מזעזע חוסר כבוד וזלזול.
מי שנולד כאוטיסט לא בחר להיות כזה
וכולם הפכו את המילה אוטיסט למילה רעה כבר לא נעים להגיד אותה למרות שהיא רק הגדרה של בן אדם.. עצוב
שהוא ממורמר וכנראה שנוח לו להיות חזק על מי שהוא חושב שיותר חלש ממנו, אנשים כאלו אם תשאלי אותי נועדו רק להיות מס הכנסה של המדינה
שאני צריכה לתעב אותו בדחיפות.