6 תשובות
יש תודה לאל
אבל מה יש להם להמשיך ?? הסרט נגמר טוב
זה סרט אחד הגרועים
ואוו סרט מדהים אהבתי :)
הולך להיות חלש לדעץי
הראשון היה מעולה
וואי זה היה סרט ממש טוב