7 תשובות
ממש לא, זאת תהיה פגיעה תדמיתית קשה. וזה לא כמו בעבר, יש אום שמפקח
מקווה שלא בזמן הקרוב
נקווה שכמה שיותר מהר
זה לא נראה כמו מהלך חכם ואני לא מאמין שהם רוצים את ההשלכות של הפעולה הזאת. (חרם כלכלי מארה"ב, סכסוך עם המדינות המערביות ועם ארה"ב)
אבל התראות האמריקאים ופינוי השגרירות שלהם מאוקראינה מוכיח שזה אכן עומד לקרות.
לא נראלי שהיא תפלוש
אין לי שמץ! אני רק יודעת שרוסיה תערוך תרגיל בפבואר בו היא מתרגלת פלישה או משהו כזה!