8 תשובות
כן
אנונימי
לא קרה לי, אולי אין לך אוויר בחדר(החלון סגור וכו)
או שאתה מתלבש חם מדי
או שאתה מתלבש חם מדי
תמיד קורה לי
אולי בגלל שאתה ישן עם ארוך
אולי בגלל שאתה ישן עם ארוך
אנונימי
כןן
כן
אנונימי
שואל השאלה:
אני תמיד יושן עם סמיכת פוך וחלון סגור ודלת סגורה ואף פעם זה לא קורה
אני תמיד יושן עם סמיכת פוך וחלון סגור ודלת סגורה ואף פעם זה לא קורה
שואל השאלה:
אני ינסה בלילה הבא לפתוח חלון
אני ינסה בלילה הבא לפתוח חלון
סבבה, בהצלחה
באותו הנושא: