12 תשובות
אם זה לא מפריע לך אז לא
אנונימי
לא
תשאלי אותו אם זה נורא בשבילו לצאת עם אחת שבאמת שואלת שאלות כאלה
אם לא מפריעה לך אז לא.
אבל אני רק אומרת שזנדאיה יותר גבוה מטום והם ממש חמודים
אבל אני רק אומרת שזנדאיה יותר גבוה מטום והם ממש חמודים
שואל השאלה:
לא זה מפריע תאמת, אבל אני ממש לא רוצה לפסול בן אדם בגלל גובה.. דילמה
לא זה מפריע תאמת, אבל אני ממש לא רוצה לפסול בן אדם בגלל גובה.. דילמה
מה זה משנה?
זה כולה הגובה שלו
זה כולה הגובה שלו
אם את באמת אוהבת אותו, את תשללי את ההזדמנות הזו בגלל גובה, זה ממש סבבה לדעתי לצאת עם מישהו שנמוך ממך
אם זה לא מפריע לך ולו אז זה ממש בסדר
אנונימית
לא זה רק גובהה
ממש לא
לא
וואלה לא רואה בעיה. גובה מרשים יש לך :)
באותו הנושא: