8 תשובות
בטח שאת מקבלת, תכתבי לה כמה את לוקחת לשעה שתדע מראש
אין סיבה שהיא לא תיתן לך
שואל השאלה:
היא לא אמרה שהיא משלמת לי ולא נעים לי פשוט להגיד לה להביא לי כסף גם מאוחר עכשיו נראלי
את סהכ עושה טובה לשכנה זה לא בייביסיטר, אם היא תהיה נחמדה היא תיתן לך אבל תדעי שגם אם לא זה לא נורא, עזרת לה ועשית לה טובה
שואל השאלה:
כן אבל היא ביקשה גם לעוד ימים
אני מניחה שהיא תשאל אותך כמה לתת לך או שהיא פשוט תתן לך שהיא תחזור אם לא, אז פשוט תגידי לה
שואל השאלה:
מה להגיד לה אבל
הכי בקל, אני באה היום** ואני לוקחת לשעה ככה וככה כמו מין להזכיר לה ולציין את זה ביחד.