3 תשובות
אולי לקחת מידה לא נכונה? כשאת נועלת תבדקי שהלשונית יושבת טוב ואת השרוכים תעלי עד החור האחרון/לפני אחרון ותקשרי טוב
שואל השאלה:
כשאני שמה את הרגל מחוץ לסולייה של הנעל יש לי הרבה מקום וגם מבחינץ האצבע אני מרגישה מרחב
פשוט הלשונית ממש מכאיבה לי
כשאני שמה את הרגל מחוץ לסולייה של הנעל יש לי הרבה מקום וגם מבחינץ האצבע אני מרגישה מרחב
פשוט הלשונית ממש מכאיבה לי
אנונימית
שואל השאלה:
אם זה משנה הדגם שלי זה הקלאסי המבריק ללא פלטפורמה
אם זה משנה הדגם שלי זה הקלאסי המבריק ללא פלטפורמה
אנונימית
באותו הנושא: