8 תשובות
כן יש תעודות
לא, אבל זה כי אימי מרשה לי, לילה טוב לך3>
לא הולכת בלי קשר לסופה
אנונימית
בלי קשר אנחנו בזום מחר אז לא
בלי קשר לסופה אני לא הולכת סתם כי אין לי כוח
סופה בתnת שלי
אני הולכת כן לצערי אין שלג