7 תשובות
שואל השאלה:
אם לא יהיה טרנד עכשיו של free ukraine זו מאה אחוז צביעות
אנונימי
רק אני לא הבנתי את הסיפור עם רוסיה ואוקראינה?
רק אחרי שרוסיה יכבשו יהיה מותר להם לגיד את זה .. כרגע אין טעם שהם יגידו
אנונימי
כמו שהיה עם צוק איתן.
אמא שלי דברה עם סבתא שלי, והיא הייתה בחול, אז היא לא ידעה שיש מלחמה ואמא שלי הסבירה לה, ורק אחרי שבועיים, כשישראל נכנסה לעזה, דיברו על זה שישראל נכנסה לעזה סתם ככה.
כי לדעתם ה"מאבק הפלסטיני" יותר חשוב מכול מאבק אחר אפילו אמריקה רוב האנשים שם תומכי פלסטין בעוד שבעבר הם בעצמם עשו את אותו הדבר לאינידיאינים ואף אחד כמובן לא מדבר על זה למה? כי לדעתם זה לא חשוב מספיק כמו ה"מאבק הפלסטיני""
על מה אתה מדבר כולם מדברים על רוסיה ואוקראינה זה יצא מכל החורים כבר
אנונימי
אבל לא ברמה כמו של "פלסטין" שמארגנים התרמות והפגנות ועושים מזה רעש ושזה מגיע לעניין אישי בבית הלבן ואצל האיחוד האירופי והאו"ם או שיש אירגונים במיוחד בשביל ה"מאבק הפלסטיני"