7 תשובות
מסכים
זה ממש עצוב
זה גם בגלל שהממשלה לא דואגת להם
מסכימה עצוב
בהחלט. היחס אליהם בארץ לוקה בחסר
שבתכלס אין מה לעשות ולפחות הם מתים בשיבה טובה ולא בשואה עצמה):
עצוב אבל הם חיו את החיים שלהם עכשיו הזמן שלנו להילחם על מה שהם הקריבו עבורנו
^^בטח שיש מה לעשות. חלק מהם מתים בגלל הקור(כבר קרו כמה מקרים השנה) בכלל שאין להם כסף לטיפולים רפואיים מסויימים, בגלל שהם חלו בקורונה. אלה דברים שאנחנו יכולים לקחת עליהם אחריות ולעזור להם בהם.
^^^^רעננה^^^^ ברור שההתנהלות של המדינה עם ניצולי שואה ממש מגעילה, התכוונתי מי שמת בשיבה טובה לא מהיפותרמיה או משהו..