4 תשובות
מעלה,לי קשה הרבה פעמים להיות זה שעושה את הצעד כי אני ביישן אז זה מעלה,לפחות בשבילי
מעלה להם
תעשי את
אין בזה פסול
תעשי את הצעד אחות!
לקראש שלי זה הוריד אבל עם בנים אחרים זה עובד הם מתלהבים מזה (כמו האקס שלי)