6 תשובות
זה קצת תאכלי עוד
די לשקול כל דבר דאת אוכלת זה ממש לא בריא
תאכלי כמה שאת רוצה
את יפה בכל מצב
אם את רוצה לאכול בריא לא ככה
אכלת פחות מידי את עדיין שואלת פה
באמת זה כבר מוגזם תרבות הרזון
ואז אורים שהאנשים בטיקטוק שאומרים לך לקבל את עצמך כמו שאתה יכולים לגרום לאנשים להיות לא בריאים
זה רק תגובת נגד למקרה הזה
דרך אגב אני לא מאשים אותך בגלום אץ מושלמת בכל מקרה
תנסי קצת להרגיע עם זה
שואל השאלה:
כן קצת קשה לי לא לשקול דברים יש לי הפרעת אכילה ואני מיואשת
אני בדיוק שאלתי וזה הגיע לחמים וענו לי שזנ קצת לא בסדר
אני לא מאשים אותך טיפה באמת
הבעיה שלך קשה ואני נורא מצטער ומנסה להרגיש כמה קשה לך
שואל השאלה:
מה זאת אומרת שזה לא בסדר?