7 תשובות
שואל השאלה:
אני לא מאחל לך לשמוע שעה אחת את כל הזזות של הרהיטים זה מזעע
אני לא מאחל לך לשמוע שעה אחת את כל הזזות של הרהיטים זה מזעע
אנונימי
שואל השאלה:
זה בומים בתקרה
זה בומים בתקרה
אנונימי
תשים פתק בלי שם שאתה מסביר שזה מפריע לך וכאלה
שואל השאלה:
^^ מה שאתם עושים זה כלום כל הבניין מתחיל להתלונן אפילו מי שמתחתיי שומע את הדברים לפעמים, וזה בניין חדש בן שנתיים, זה כיאלו איצטדיון אטלטיקה בבית משולב עם מחסן רהיטים נשבע לך, וגם פעם הם היו שמים שירים בפול ווליום בשעה 02:00 קבוע, לא שיש לי בעיה נגד שירים בהכי סבבה אבל ככה חזק ועוד בלילה זה מפריע, חשבתי לקנות strik back down neighbor שזה מכשיר שמחזיר רעש, אבל אני לא רוצה לרדת לרמה הזו אבל מצד שני אם הם לא ירגישו מה הם עושים לאחרים הם לא יפסיקו. פשוט מטורף זה גם עכשיו, ואגב חבר שלי סיפר לי שהם היו שכנים שלו גירשו אותם מהבניין הבעל דירה שהשכיר להם. הם מאוד בעייתים לא עובדים כל היום בבית ולא נותנים שקט.
^^ מה שאתם עושים זה כלום כל הבניין מתחיל להתלונן אפילו מי שמתחתיי שומע את הדברים לפעמים, וזה בניין חדש בן שנתיים, זה כיאלו איצטדיון אטלטיקה בבית משולב עם מחסן רהיטים נשבע לך, וגם פעם הם היו שמים שירים בפול ווליום בשעה 02:00 קבוע, לא שיש לי בעיה נגד שירים בהכי סבבה אבל ככה חזק ועוד בלילה זה מפריע, חשבתי לקנות strik back down neighbor שזה מכשיר שמחזיר רעש, אבל אני לא רוצה לרדת לרמה הזו אבל מצד שני אם הם לא ירגישו מה הם עושים לאחרים הם לא יפסיקו. פשוט מטורף זה גם עכשיו, ואגב חבר שלי סיפר לי שהם היו שכנים שלו גירשו אותם מהבניין הבעל דירה שהשכיר להם. הם מאוד בעייתים לא עובדים כל היום בבית ולא נותנים שקט.
אנונימי
שואל השאלה:
^^ מה לא ניסינו לדבר איתם ומה לא אין עם מי לדבר. וזה באסה כי קנינו פה ממש יקר וכיף פה אבל זה פשוט מזעזע
^^ מה לא ניסינו לדבר איתם ומה לא אין עם מי לדבר. וזה באסה כי קנינו פה ממש יקר וכיף פה אבל זה פשוט מזעזע
אנונימי
תאיים עליהם בפתק שפעם הבאה אתה מזמין להם משטרה? לא יודעת אם זה באמת עד כדי כך גרוע זה הפתרון היחיד
שואל השאלה:
חחח אי אפשר הלוואי אבל אז אחרי זה תהיה להם בעיה עם מי שלמטה. שכנים אחרים מזמן היו מתלוננים עליהם וזה אבל אנחנו לא כאלה.
חחח אי אפשר הלוואי אבל אז אחרי זה תהיה להם בעיה עם מי שלמטה. שכנים אחרים מזמן היו מתלוננים עליהם וזה אבל אנחנו לא כאלה.
אנונימי
באותו הנושא: